Oldalak

2012. január 13., péntek

After The Christmas

Üdvözöllek kedves látogató!
Te most az After The Christmas blogvonat 9. állomására érkeztél.

Fogadd tőlem nagy szeretettel  kicsinyke készletemet.

Örömmel fogadom, ha megosztod velem elkészült oldalad!

Ízelítőül mutatom Andi barátnőm oldalát:
és persze az enyémet is



Ne feledd a vonatnak még nincs vége, szebbnél szebb készletek várnak rád!

8. KOVAXKA
9. KISNYUL
10. MELCSI

Extra köszönet a vonat megálmodójának, háziasszonyának, motorjának!!!!
1. BEEDEE

19 megjegyzés:

  1. Hű, de okos, hogy készítettek vele oldalakat! Andinak sok sikert a fogyóhoz :), nálatok meg igazán víg lehetett a kirándulás!
    Köszi a centis részt! :) Nálam egyelőre nyílik a centi :(, de nem baj :)))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm! Jól el is vittem.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm, hogy alkottál! Annyira ötletes, a centi... totál odavagyok érte!!! Az oldalak szuperek!! Királylányok vagytok! :))

    VálaszTörlés
  4. Köszi a centi :)... nagyon vagány... persze a készlet is szuper ;)...

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó ötlet a centi! Úgyis tegnap döntöttem el, hogy sürgős diétába kezdek, lehet, hogy meg is örökítem, hogy megy... Már töltöm is!

    VálaszTörlés
  6. Hogy ez milyen ötletes...köszönöm :)

    VálaszTörlés
  7. a centi az örök ellenségem:) már vittem is, köszi!

    VálaszTörlés
  8. Szerintem abba a Top3-ba tartozom, akinek a legnagyobb “szüksége” van erre a befogadó CEWE csapatra. Ahol nem gond, hogy csetlek-botlok a virtuális világban, ahol mindig találok egy kinyújtott kezet, ahol fel sem tudjátok mérni, hogy nekem mennyit jelent ez.
    Köszönöm, hogy van a mai világban egy ilyen csapat és ennek a csapatnak része lehetek.
    Jelen világunkban nagy dolog az, hogy létezik egy ember, aki befogadja és MEGTARTJA a társakat, amitől a csapattársak is mernek – tudnak egyenként is meghatározó, értékes tagjai lenni a közösségnek. Köszönöm Krisssz, köszönöm Bee és köszönöm Lányok!:-)
    Ehhez a blogtrain-hoz, aminek állomásaira örömteli izgalommal most indulok, egy köszönő idézetet szeretnék hozzátenni.
    Köszönetképpen, most minden állomáson e bejegyzésem adom át Nektek:-)))

    “Emberi közösségünk azon tagjai a leggazdagabbak, akik képesek anélkül adni, hogy a legkisebb mértékben is azt éreznék, nekik kevesebb maradt.”
    (Stephanie Dowrick)

    Köszönöm Andi, hogy annyi mindenre tanítasz, akaratodon kívül:-) szuper embernek tartalak!.. és örömmel viszem magammal az ajándékod! (Szuperek az oldalaid!!!)
    Szeretettel: Margó

    VálaszTörlés
  9. Vittem köszönettel! Nagyon jó lett! :)

    VálaszTörlés
  10. Szupi lett, centis maszk nagyon tetszik, jól jön a fogyós projecthez:))) Köszii:)

    VálaszTörlés
  11. Köszönettel vittem és imádom a centiket, valóban jó lesz a fogyózós oldalakon:)

    VálaszTörlés
  12. Great train! Many thanks!

    VálaszTörlés
  13. A centik nálam is nagyon bejönnek.Köszi a készletet!

    VálaszTörlés
  14. Thank you for your part of this blog train! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  15. De jóóóók ezek a centikék!!! Köszi, viszem!

    VálaszTörlés
  16. A cetliddel még vannak terveim :D Köszi, vittem én is!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...