Oldalak

2011. augusztus 6., szombat

Yellow Dreams

Nagy volt a készülődés, izgalom. Kezdetben csak kispadról néztem a lányok szorgoskodását, aztán átragadt rám a lelkesedésük. Beedee, aki kitalálta, anyukája, keresztanyja és patronálója volt most útnak indította. Nagyon hálás vagyok neki, hogy rábeszélt, hogy ezt is kipróbálhattam. Örülök, hogy tagja lehetek ennek a csapatnak!

Fogadjátok nagy szeretettel az én kis meglepetésem.

Az első mini készletem:


Örömmel veszem ha használod 
és megosztod velem az elkészült oldalad.

Addig is ízelítőül fogadjátok drága barátnőm alkotásait.
Andi (Audi) nagyon tetszenek az oldalak 
Köszönöm!!!!



Az én oldalam, az e-heti (115.) cewe kihívásra készült, amit pont Andi talált ki .
A téma pedig a kedvenc virágom.





Az előző állomás

A következő pedig:

Ha pedig elakadtál volna, vagy egyben szeretnéd megnézni a csodás készleteket a 
CEWE oldalán ezt megteheted

13 megjegyzés:

  1. Köszönöm az állomást, tütűű! :)

    VálaszTörlés
  2. Büszkén vettem birtokba az első saját készleted!!! Különleges, szép háttereket alkottál és nagy ötletnek tartom a két gombocska különböző "textúráját"! ... és a Te készletedből alkotott két oldalt meg imádom! (Ágai Ágnes az egyik kedvenc költőm:-) Persze a Halász Juditos szöveg is nagyon találó! Andi nagyon ráérzett a készletedre és a fiúkra!!!
    Örömmel gratulálok Neked (Kisnyul) Andi!!!

    VálaszTörlés
  3. Jól tetted, hogy beszálltál a vonatba! Nagyon jók azok a virágos gombok! Köszi, már vittem is!

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy végül is felálltál a "kispadról"! Csodás a mini, köszönöm!!!!

    VálaszTörlés
  5. Első alkotás, de remélhetőleg nem utolsó! Köszönöm, vittem!

    VálaszTörlés
  6. Elsőnek nagyon jól sikerült. Köszönöm, le is töltöttem. :)

    VálaszTörlés
  7. Mivel én még mindig nem tudok vele mit kezdeni, így nem töltöttem le, de szívből gratulálok, csak így tovább!

    VálaszTörlés
  8. Többi a kispad közelébe se lássalak! :) köszönöm!!!!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon ügyes vagy és jó hogy jöttél! Köszönöm a minidet!

    VálaszTörlés
  10. Szupi kis készlet! köszönöm!

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm az első készleted! Gyönyörűek a virágos gombok. Viszem is!

    VálaszTörlés
  12. Csodás első-kezdő készlet :) Köszönöm vittem!!!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...