Oldalak

2010. július 12., hétfő

Évforduló


Holnap lesz a nyolcadik házassági évfordulónk. Szerettem volna egy oldalba belezsúfolni azt, amit érzek. Nagyon nem tudtam hogy szedjem össze a gondolataimat, Aztán rátaláltam Altalena oldalán a megoldásra. Hagyományos oldal, de talán megvalósítható digiben is, belevágtam. Ez volt eddig a leg munkásabb oldalam. Két éjszakám és a mai estém ment rá, de úgy érzem megérte.

Egy kis nosztalgia:
2002.07.13.
És az oldalam:
Mörjike ABM Sympatique
love: Morjike Week2
pillangók: DD02 Szabina Korsos SCW butterflies
jegyzet alá: Oscraps-TWEET-JOURNALINGSTRIPS-KDeSmet
idézet: Kovács Ákos - Csak Te vagy...

Köszönöm, hogy itt jártál!

5 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett, megérte a sok fáradtságot, gyönyörűűű... és még nyolcszor ennyit, ahogy te is mondtad...

    VálaszTörlés
  2. Hű ez fantasztikusan jól sikerült! Minden részlete csodálatos! Köszönöm, hogy játszottál velünk, majd mutatom a lányoknak is:)

    VálaszTörlés
  3. Woww, álomszép lett. Nagyon tetszik a színvilága...megérte a sok munkát! Boldog évfordulót és még sokxor ennyit kívánok!! Köszi, hogy játszottál velünk! :)

    VálaszTörlés
  4. Hú, ez nem semmi munka volt, de megérte! :) Talán digiben ez még nehezebb, mint hagyományosban, mindenesetre nagyon ügyes vagy. Boldog évfordulót és sok boldogságot kívánok!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon-nagyon szép lett! Nem hiába munkálkodtál ennyit. És boldog házassági évfordulót kívánok én is!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...