Oldalak

2010. augusztus 9., hétfő

Cewe 64

Ezen a héten Puzsi választott kihívást és ez a liftelés. Icka Szupermami oldalát kellett liftelni. Korrekt, teljes oldal, szerintem hiba nélkül, eredeti ötletes megoldásokkal. Nagyon nehéz feladat, tényleg csak nagyvonalakban a főbb motívumokat vettem át.

Kedvenc volt ez a feladat:
-mert Olivért oldalba foglalhattam
-mert fotót manipilálhattam
-mert liftelhettem

Olivér eredetiben
És már kicsit manipulálva:

háttér: Rucolla Design - IGEIS_FH_freebie
notesz papít: Katalin Thurzo (Rainbow) - Sunshinefreebie
tépés: Morjike -ABM_Tik_Tak_Addon
szalag: LDD -VintageDreams-Retro
smile WA : Janka -FancySummer_el
kapocs: Janka - Janka BloomReloaded el
varrás: Mörjike - ABM_basics_stitches_sampler

Köszönöm, hogy itt jártál!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...