Oldalak

2011. február 26., szombat

Cewe tali


Ma volt az első, de biztos, hogy lesz még több is.
Rajtunk nem múlik, ugye lányok! ;-)

A tali 15 órakor kezdődött. Krisssz vezényletével bevettük a Kiscelli múzeum kertjét, illetve egy külső kapuját. A soron következő kihívásra, majd ezzel a kapuval kell oldalt összehozni. Vicces látványt nyújthattunk, de ez egyáltalán nem zavart minket. Tényleg mi volt a végső létszám? Én nem számoltam.... Lányok, és Tiboca, aki lemaradt erről az eseményről az albumomban már ott vannak a képeim, használhatjátok, kedvetek szerint. A sok rossz képből kérek sok-sok jó oldalt! :)

A fotózás után a csapat átment a Vasas Folyondár utcai sport telepére, ahol kaptunk helyet ingyen és bérmentve, valamint a cewe csapata megvendégelt minket. Ezúton is köszönet mindenért! Nem akarok senkit kiemelni, jó volt látni benneteket, jó volt egy kicsit beszélgetni, megnézegetni a csodálatos fotokönyveket.


Margótól egy kis üvegecskében, palackpostával a következő idézetet kaptam (húztam és mit tesz a sors, úgy érzem nekem szól).

„Az egyetlen módja, hogy megmentsük az álmainkat az,
ha nagylelkűek vagyunk önmagunkhoz”
(Paulo Coelho)





9 megjegyzés:

  1. Ezért pedig irtó irigy vagyok!!:) Persze jó értelemben. Úgy sajnálom, hogy nem mehettem. :((
    De örülök, hogy jól sikerült a tali.

    VálaszTörlés
  2. Kívánom, hogy így legyen:-))))
    A fotókat szerintem többen köszönjük:-)))

    VálaszTörlés
  3. de jó, hogy írtál róla, megyek is nézni a fotókat. úgy sajnálom, hogy nem jutottam el. de majd a következőre... :D

    VálaszTörlés
  4. Köszi a fotókat, nem is értem...nekem alig lett, és azok sem a legjobbak :D Nagyon belemerültem a dumcsiba :DDD
    Örülök, hogy találkoztunk, és bízom benne, hogy összefutunk még, minél hamarabb!

    VálaszTörlés
  5. De jó Nektek, hogy tudtatok személyesen találkozni!

    VálaszTörlés
  6. Örülök, hogy személyesen is megismerhettelek és bízom benne, hogy hamarosan megint találkozhatunk. :)

    VálaszTörlés
  7. Elveszett a hozzászólásom. Ejnye... Szóval nekifutok még egyszer. Jó volt találkozni és remélem lesz folytatás. A képeket köszönöm, élek is a felajánlott lehetőséggel - gépem elromlott 1 db értékelhető kép készült :) A rossz (?) képek pedig szerintem szuperek!

    VálaszTörlés
  8. Andi, nagyon örültem, hogy találkozhattam Veled "élőben":-))) Szuper fotókat készítettél - szerintem többnyire ismerős fotókkal fogsz találkozni az oldalainkon:-))))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...