Oldalak

2011. május 16., hétfő

136.

már nálunk is hódít az új dili
peonza

4 megjegyzés:

  1. Andi, ez olyasmi mint régen a búgócsiga?:-) Na, csak olyan nagyon áttételesen gondolom! De, ha nekem lenne, én is büszke lennék rá:-)))

    VálaszTörlés
  2. Margó, azt hiszem Olivér megnevezése a legjobb. "Pörgentyű" :) Alakja a búgó csigára emlékeztet, elve a jojóéra. Még csak pörgeti, de különböző trükköket lehet vele csinálni. A neten van már jó sok videó, én csak kapkodom a fejem.

    VálaszTörlés
  3. No akkor majd néhány hét-hónap múlva újabb fotótémád is lesz:-))) Azért ez olyan csodás, hogy mindig van valami kedvenc-divat! Én azt imádtam, amikor a fiúk legóztak, azt már nem igazán, hogy több-tíz "dzsiázsó"-t gyűjtöttek-vettünk:-)) ... és korszakváltás, jött a Comodore64:-) Persze én is játszottam velük! amikor egy játékban én következtem, kiabáltak nekem, és csapot-papot, de leginkább a mosogatást ott hagyva siettem lejátszani az én menetesm:-))) .. és ma már a gyerekek úgy születnek, hogy rögtön többet tudnak nálunk-nálam a számítógépről:-)))
    Andika! Szakmai kérdés: hogy csinálod a blinkie-jeidet, hogy ilyen szép fehér keretesek lesznek?
    Van rá leírás?! Ha van - köszönöm!!

    VálaszTörlés
  4. Margó, nem én csinálom. A sablontervezőben alapban a vízjel sablont állítottam be és ott minden képnek ilyen keretet ad. A blinkie-knek is.

    A srácok kütyük iránti viszonyán magam is sokszor meglepődöm. Valahogy már beleszülettek. És nekünk majd csak most jön a számítógép. Hetente 1x-2x már játszanak. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...