Oldalak

2011. november 5., szombat

Szeretnél te is aláírást? - Blogruci kisokos I.

Ezennel elindítom blogruci kisokosom első fejezetét. Nem épp ezzel szerettem volna kezdeni, de ahogy szokták mondani a téma az asztalon hevert. Nagyon szerettem volna már aláírást a bejegyzéseim végére, olyat, amit például Altaléna blogján is megcsodálhattok. Tőle tudom ezt a trükköt, amit most megosztok veletek is! Brigi, köszönöm a segítséget!

Az aláírásnak szánt képet kb. 250x100 pixelben .png formátumban érdemes elmenteni, átlátszó háttérrel. Majd ezt a képet egy file megosztóra feltölteni (én a Picasa-ra töltöttem fel). Ezután a Bloggerben a Beállítások - Formázás - Bejegyzés sablon részébe az alábbi html kódot:


A linket megkapod, ha a feltöltött képedre ráklikkelsz (jobb klikk), majd a "Kép URL-jének másolása" parancsot választod. Ezután már csak a "Beillesztés" paranccsal kell a megfelelő helyre bemásolnod az útvonalat.

Ha ezt elmentetted a következő bejegyzésed elkezdésénél már ott fog figyelni az aláírásod az új bejegyzés ablakban. :)

Várom a visszajelzéseket, esetleges kérdéseket 
és persze a szebbnél-szebb aláírásokat!


Valami miatt a háttér fehér maradt.....még dolgozom a problémán. Ha esetleg valakinek lenne ötlete szívesen fogadom!
Nos örömmel jelenthetem, hogy a probléma megoldódott (2011.11.10) Krisssz hathatós segítségével.
A sablon HTML kódjába kell benyúlni. Azt javaslom az esemény előtt mindenképp mentsd el a blogodat!
Ezt kell keresned:


padding: 5px;

  background: #fff;

  -moz-box-shadow: 1px 1px 5px rgba(0, 0, 0, .5);
  -webkit-box-shadow: 1px 1px 5px rgba(0, 0, 0, .5);
  -goog-ms-box-shadow: 1px 1px 5px rgba(0, 0, 0, .5);
  box-shadow: 1px 1px 5px rgba(0, 0, 0, .5);

És szépen kitörölnöd a kódból. Az eredmény: sehol sem lesz fehér keret és halvány háttér a blogodra tett képek mögött.


4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó kis leírás én is ki fogom próbálni

    VálaszTörlés
  2. De jó, de jó! Már régóta szeretném egyedivé változtatni a blogom, ez lehet az első lépés :)
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen ezt a szuper leírást, pikk-pakk meg is lettem az aláírásommal, a blogomon már látható is.
    Nekem nem maradt fehér a háttér, mikor új-at kértem, ott a háttér színe áttetsző, próbáld meg így.
    Örök hála nektek!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...