Oldalak

2012. július 2., hétfő

Gasztro 2x

1x
Nem szeretném a blog profilját megváltoztatni, de a hét végén olyan élményben volt része kis túracsapatunknak, ami egy bejegyzést kíván. Két napos túránk szálláshelyéül az Ágasvári Túristaház szolgált. Előzetes foglalás után kis csapatunk az első napi túra után itt fogyasztotta el nem mindennapi vacsoráját.
Volt aki a székelykáposzta mellett döntött:
De a többség a talányos "degust" menüt választotta, amiről csak annyit tudtunk, hogy leves, főétel és desszert. Itt jegyezném meg, hogy most először ettem négy fogásos menüt, mert mint kiderült előétel is a menü része.  2 szelet pirítós, májas és húsos feltéttel, mellette zöld saláta balzsamecetes öntettel. Sajna kép arról nem készült (gyorsan elfogyott), de higgyétek el nekem nagyon szupi volt!
Francia hagymaleves

Marha ragu knédlivel
"Céklás puding"
Receptet nem találtam a neten, de körülírom, hátha valaki ráismer, olyan jó lenne elkészíteni itthon is. Alap tészta hasonlít a brownie-hoz annyi különbséggel, hogy a tésztába céklát is kevertek. A tálalás: csokiszósz, meggy, tészta. A csoki megbolondítva egy kis mentával. Eszméletlen az összhatás, csak ajánlani tudom. :)

Ennyit a fogyókúráról.:)

2x
Eperlekváron, csokis meggylekváron és fűszeres meggylekváron túl, baracklekváron és szilvalekváron innen
egyik kedvenc blogomon rábukkantam a levendulaszörp receptjére. Nosza, több sem kellett, nekiugrottam a kertben épp elvirágzott bokroknak. Útmutatást Limarától kaptam, ezúton is köszönöm!
Az eredmény:

Ebben a kánikulában igazán frissítő, különleges ital!




1 megjegyzés:

  1. Nagyon izgalmasan hangzik! Mondjuk a négyfogásos menüre alaposan rá kell pihenni, legalábbis nekem:-) A levendulaszörp viszont fincsi lehet!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...