Oldalak

2013. január 24., csütörtök

Karácsonyra kaptam III.

A rokonság is "vette a lapot", hogy ha gyöngy akkor jöhet szinte bármi. Így esett, hogy többek között kaptam 5 db szépséges tégla gyöngyöt is. Szép, de mihez kezdjek velük? Azt tudtam, hogy karkötőt szeretnék, csak nem jött szembe semmilyen minta és ötlet. Mígnem pár napja Cseresznyevirág játékot hirdetett. (Az oldalsávban is megtalálod a linket hozzá) Szépséges karkötő a nyeremény, szuper a minta és pont volt megfelelő gyöngy hozzá. Este felskicceltem a mintát képről, ilyet még én soha. Reggel neki is álltam. Balázsom beteg, itthon pesztonkázom, de közben fűztem is. A gépet már csak akkor kapcsoltam be, amikor kész lettem. Nem mondom van különbség, de nekem nagyon tetszik a végeredmény. Hiába, jó volt az alapanyag!





és még füli is lett belőle

ötlet: Cseresznyevirág 
Köszönöm!

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, mutatós kari!! Szuper!!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű kövek...szuper kari...nagyon különleges lett a "téglák" összekötése....gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. Azta! Hát én ehhez ugye nem értek, de a szememnek igencsak tetszik, amit látok!!! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ügyes vagy! Hajrá máskor is, mert ez igazán jól sikerült.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...