Oldalak

2010. október 29., péntek

Sapi magamnak

Horgolósulis tanulmányaim folyamatában most a sapka készítés rejtelmeivel ismerkedem. Másfél heti munkám van a sapiban. Esténként, amikor már a fiúk lefeküdtek, illetve most a hétvégén még napközben szieszta idején is volt időm vele foglalatoskodni. Szerettem, mert kihívásnak éreztem.
A család fogadtatása némileg letört. Balázsomnak tetszik, Ő készítette rólam a képeket is ma délután, irtó büszke vagyok rá és Ő magára is. :) Olivér szerint kukta sapka. Lacikának sem jön be. Én valahogy megkedveltem, bár sohasem volt ilyen stílusú fejfedőm.

És nektek? Mi a véleményetek?


Ha kedvet kaptál a sulihoz az 5. és a 6. leckében megtalálod a leírásokat.

10 megjegyzés:

  1. Szerintem ne hallgass se Lacikára, se Olivérre, nagyon szép sapit hoztál össze, nekem igenis bejön. Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon nagyon jó sapkát csináltál, nekem tetszik.

    VálaszTörlés
  3. Pasik. Ne hallgass rájuk. Igenis ez egy szuper sapka. És külön köszönet akis fotóművésznek, amiért megörökítette Anyukáját.

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Szerintem mindenképpen megérte a másfél heti munkádat :) Tetszik a fonal színe, a sipka formája is és a virág is. Folytasd, folytasd:)

    VálaszTörlés
  6. Muszály még egyszer írnom, mert még eszembe jutott valami. Kisnyúl! Látszik a képen, hogy milyen szépen tudsz horgolni, már 2 hónap után! De nem nagyon mosolyogsz, pedig hidd el, remek munkát végeztél! Nekik meg csak rossz az ízlésük. :D

    VálaszTörlés
  7. jár igy az ember leánya, de nem kell ezen elkeseredni... szerintem nincs semmi senkinek az izlésével, a fiúkéval sem, a tieddel sem... egyszerűen a változás hozta ki ezt mindenkiből... szerintem, ahogy hozzaszoknak új sapid új formájához, új kinézetedhez, majd megbarátkoznak mindennel... azt viszont én is aláirom, hogy ha ilyen szép sapit horgoltál, akkor azt viselni is kell... a fotókon úgy hordod, mintha igenis mindenkitől azt várnád, hogy ne tetszen neki... tessék mosolyogni és emelt fővel viselni, mert van mit... puszika

    VálaszTörlés
  8. Aranyosak vagytok! A hétvégén új sapimat viseltem. Nagymamámnak és Hugomnak is tetszett, sőt amire nem számítottam, még Apám is elismerő szavakat tett rá. Szóval boldogság..... :)

    A mosolygás meg fényképeken nem erősségem. Sajna ez van, ritka pillanat. Szerintem nincs jó fényképarcom. De ezek a képek tényleg tetszenek. Büszke is vagyok Balázsra. :)

    VálaszTörlés
  9. Mi a vélemény? Hát, hogy profi munka!:)

    Köszönöm!:)

    VálaszTörlés
  10. Szia! A horgolósuliból találtam ide hozzád. Nagyon jó lett a sapi. A színe is szép, és nagyon jól áll. Hord büszkén idén is.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...