Oldalak

2011. január 26., szerda

cewe 88...

Tipográfia.
Tanultam, de mégsem értek hozzá.
Krissz azt szerette volna, ha ezen a héten betűkkel játszanánk egy kicsit.
Kipróbáltam a trükköt, amit leírt, de mégsem tetszett, ami kijött belőle.
Viszont nemrég belebotlottam egy idézetekkel hemzsegő blogra
a kihívásra készült oldalamhoz innen vettem a szöveget.

„Az energia cselekvés és mozgás. Minden cselekvés mozgás, és minden mozgás energia. Minden vágy energia. Minden gondolat energia. Minden élet energia. Mindent megélni energia. Ha lehetővé tesszük, hogy ez az energia áramoljon ellentmondások, ellenállás és konfliktusok nélkül, akkor határtalanná és végtelenné válik. Amikor nincs vele ellenszegülés, akkor nincsenek határai. Az ellenállás korlátozza. Amikor ezt látjuk, mindig elgondolkodunk: Miért van az, hogy az emberi lény újra meg újra ellene szegül az energiának? Miért hoz létre ellenerőt abban a mozgásban, amelyet életnek nevezünk? A tiszta energia, a korlátok nélküli energia csak eszmény lenne számára, nem pedig valóság?” (Krishnamurti)

Digital Crea -Meldesigns natural story

3 megjegyzés:

  1. Nekem kifejezetten tetszik az idézetes oldalad; végtére is játszottál a szöveggel, van belőle bőven az oldalon, szép az elrendezése. Nekem mégis a fotó tetszik főleg, mert valóban süt róla az ENERGIA!

    VálaszTörlés
  2. Andi, nagyon hálás vagyok az idézetért! Amikor baj van nálam, akkor egyszerűen elfogy az energiám - annál még az is jobb, ha van és harcolsz ellene, vele:-) Elfogy, de egy idő után feltöltődöm. De az iszonyú állapot, amikor nincs, mert nem elég akarni, hogy legyen - nagyon köszönöm, hogy rátaláltál!
    Az oldalad, meg ahogy Treza is mondja, csodálatosan energiahordozó:-)))

    VálaszTörlés
  3. Margó, ezt az idézetet két napig rágtam, hogy lehet-e, merjem-e felhasználni. Sokat gondolkodtam rajta, megrágtam rendesen. :) Aztán ez az oldal született belőle.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...