Oldalak

2011. június 23., csütörtök

SORSOLÁS

Az első játékom, az első sorsolás. Köszönöm mindenkinek, aki jelentkezett. Íme a lista:
Mivel a nyertest mindenképp én szerettem volna kihúzni, de a fiaim is aktív részesei szerettek volna lenni az eseménynek így a sorsolás menete a következő volt. Olivér és Balázs felváltva húzták ki a neveket a sapkából..........

Az utolsó papíron, amit én húztam ki már a  NYERTES szerepelt:

Farci, gratulálok!!!
Kérlek, írj nekem címet, ahova küldhetem a medált!
kisnyul74 (kukac) gmail (pont) com

3 megjegyzés:

  1. Andikám, szuper stábbal dolgozol! Így könnyű!
    most visszafelé megtudom, hogy miről is maradtam le:-(

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a nyertesnek, köszönöm a játék lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  3. DE JÓ, DE JÓ, DE JÓ!!! :):):)
    Utolsókból lesznek az elsők :)
    Ilyen még nem volt... Köszönöm ! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...