Oldalak

2012. augusztus 23., csütörtök

Sugaras

Ezt a mintát több, mint egy éve meg szerettem volna már fűzni. Célszemély is volt rá, a kolléganőm. Le is töltöttem a mintát, de hogy honnan azt sajnos nem jegyeztem fel, ezért kérem, aki tudja az alkotót jelezze nekem! Eredetileg a leírás lila és annak árnyalataiban játszott, ezért is tetszett a kolléganőmnek, aztán változott az elgondolás....mert most a narancsos színeket kedveli. :) Csilla, remélem tetszeni fog!



Színinspiráció: Trixi, köszönöm!

14 megjegyzés:

  1. Nagyon jó!!! Szerintem tökéletes ezekkel a színekkel!

    VálaszTörlés
  2. Annyira szépséges, meleg, vidám...meg minden!
    Ha kiderül az elérhetőség én is szívesen venném az infót!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűek a színei, nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörűszép ezekkel a színekkel!!!

    VálaszTörlés
  5. de szép! ez a minta nekem is le van mentve, de sajnos nem tudom, kié.

    VálaszTörlés
  6. Csodaszép! Próbáltam elképzelni a lila árnyalataival, de a Te színeid olyan gyönyörűek, hogy szerintem ennél szebb a lilákkal sem lehetne...:)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű lett a karkötőd...én sem tudom..én a biser inforól mentettem el....ez egy csodás színösszeállítás!

    VálaszTörlés
  8. Én örülök, hogy a lila helyett ez lett! :-) Szuper az egész.

    VálaszTörlés
  9. Csodálom a türelmedet!:) Gyönyörű karkötő lett!

    VálaszTörlés
  10. Gyönyörű ezekben a színekben!!! Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...