Oldalak

2010. június 27., vasárnap

OKC - Mörjike


Mint oly sokan közületek, én is jelentkeztem Ági (Mörjike) OKC-s kihívására.
Sokat gondolkoztam merjem-e, de végül bátor voltam. Ági a választás lehetőségét is megadta.
Én a Sympathyque készletét és a fotomaszkjait választottam.
Ha nem leszek kiválasztott, nekem már akkor is megérte, tudom, hogy sokszor vissza fogok nyúlni még ezekhez a készletekhez. Nagy kedvenceim az indás, virágos papírok.



A készletek megvásárolhatóak a Little Dreamer Designs boltjában.


Köszönöm, hogy benéztél!

3 megjegyzés:

  1. Szerintem jó dolog, hogy megpróbáltuk. Mióta scrapelek (így kell?) ez a mottóm: "Az első és legfontosabb dolog, hogy legyen bátorságunk elkezdeni." (Clemenceau)
    Az oldalaid pedig csudijók ám!!!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is jó dolog volt a próba:)ha nem is jön össze de jót alkottunk

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszenek az oldalaid:-)))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...