Oldalak

2010. június 2., szerda

PUZZLE



Ezt a bejegyzést a másik mániámnak szánom, az pedig a PUZZLE. Mostanában ugyan kevesebb időm jut rá, de ez is hozzám tartozik. CT társam Hékás érdeklődésére kaptam magam és lefotóztam őket. Én ugyanis összerakom és bekeretezem ezeket a gyönyörűségeket. Válogatós is vagyok, nem mindegy mit ábrázolnak épp ezért nem szeretem a meglepi Puzzle ajándékokat. Persze, ha a kívánság listámból kerülnek ki az más. :)

Ezek a konyhánk és a folyosó ékességei. A fűszerek kakukktojás, de szerelem volt első látásra. A párja már megvan most sorsára vár.


Toszkána a nagy szerelem (ez kivételesen ajándék volt és telitalálat), neuschwansteini kastély az első (még közösen raktuk Lacikával), szavanna a családi (mind a négyünknek volt egy-egy része, enyém volt a legapróbb darabos).

És most jut eszembe, hogy kihagytam még egy szavannásat, az ajándék volt Lacikának tőlem. Na majd legközelebb....

1 megjegyzés:

  1. Hiszed vagy nem, nálunk 4 db Puzzle van összesen, de abból 2 ott figyel az első képeden. Mondtam én, hogy hasonlít az ízlésünk! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...