Oldalak

2011. szeptember 25., vasárnap

268.

Még mindig a tegnapi nap hatása alatt állok, megmutatom a szentélyt. Ha gép előtt ülök és balra nézek ez a látvány fogad. Központi helyen A KÉP, amelynek részese lehettem. Persze majd bekeretezem, de addig is minden nap gyönyörködöm benne. :)



És ha már itt kattintgattam megmutatom a karkötő tartómat is. Ányi...ha erre jársz...neked ígértem.


Más:
Ma megkaptam doktorbácsitól a leleteimet. "Idült fertőzésre utaló jel nincs. A kontrollon kívül teendő nincs" Szóval az antibiotikum hatott. Kontroll november végén. Itt szeretném megjegyezni, ha Lyme-kór (akár gyanú is), akkor Dr. Lakos András.

3 megjegyzés:

  1. Na ez jóóó hír! És köszönjük a dokibácsi nevét.
    Nekem is az asztalom közelében van a minikép, már gondolkodom a keretezésen. Jó volt. Na. Mikor megyünk megiiiiint?

    VálaszTörlés
  2. Ezt akartam tőled kérdezni egész délután!!!!!! Hogy mi van ezzel a nyamvadt kórral?! De örülök Andi!!!!!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...