Oldalak

2012. január 20., péntek

Video scrap volt...

....ma este. Nem számítottam rá, de kedvem volt beszállni. Sajnos a Skype-os csapatba már nem fértem be - így jár az, aki az utolsó pillanatban dönt- ezért a fórumon kaptam Krissz-től az instrukciókat.

1. Sima egyszínű,világos háttér, némi struktúrával.
2. Két fotó, ebből az egyik felül, a másik alatta, és alá is csúsztatva. 
A második egy montage kép, tehát van egy háttere, és rajta 5 kép, álló és fekvő vegyesen. 
Ezt is lehet design-olni, szöveggel, kütyüvel, kerettel, tűzőkapccsal. 
Mindkettőnek legyen árnyéka. Haladóknak kötelező a 3D-s árnyékolás.:)
3. A fotók alatt legalább 2-3 háttér papír úgy, hogy bal irányban több lógjon ki, 
mert arra még jön ez-az. Mérete tetszőleges, alátétként szolgáljon.
4. Fotók alá betolva két cetli, az egyiken hosszabb szöveg, a másikon valami rövidebb.
5. Mindenféle túző, rögzítő lehet rajta, és legyen rajta valami dátumjelző cédula is.
6. Díszítő elemek, gyűrt papír, pecsét. 
Egy gomb, mármint olyan, ami nem lyukas, hanem fénylő, és azon is van valami ábra vagy szöveg.
7. Valamilyen varrás.

Ekkor láttam, hogy a lányok már kezdik feltölteni az oldalaikat, hát én is befejezettnek nyilvánítottam az enyémet. De az utolsó pont lemaradt.
8. Egy hangsúlyos cím az oldal tetején és a legalsó (háttérpapíron) finom kis pacázások…

Nehéz volt, mert nem egyszerre jöttek a feladatok, hanem sorban pontokba szedve. Így az oldalam szerintem nem is lett egységes. Hiányzott a lányok nyüzsgése, nevetése, ötletelése. És tuti lemaradtam Krissz praktikáiról. sajnálom.
ATC : Beedee, Krisssz, Rucolla design, Toni, SzRJudit, Zoe
SB - Berry & Snow
Beszteri - Date Buttons HU
BEEDEESIGN - BobitaDesigns - Gift for You

A többi oldalt ITT nézheted meg.

2 megjegyzés:

  1. Nem voltak ma olyan nagy prktitkák, mindenki küzdött csendben. És asszem most senki nem látta a saját oldalát egységben, de sztem a Tied nagyon is az! Klassz lett!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...