Oldalak

2012. január 5., csütörtök

Vissza az alapokhoz és nyeremény

Ez volt az a medál, amit mikor megláttam eldöntöttem ezt nekem meg kell tanulnom. Ildi segítségemre is volt az alapok elsajátításában, azóta is bátran fordulhatok hozzá. Aztán elkalandoztam másfelé, de a listámon mindig ott szerepelt, hogy majd egyszer én is megcsinálom. Íme az én peyote kétoldalas lyukas háromszög medálom:



A szerencse az év végén sokszor kedvezett nekem, Schnappy karácsonyi játékán ezt a medált és fülbevalót nyertem, tegnap vehettem kézbe. Köszönöm!



És még nincs vége. ;-)

5 megjegyzés:

  1. Na ne már megint ,nem lehet ennyire malacod!Megint nyeremény!Gratulálok!!!és irigy vagyok lassan nagyon:)))

    VálaszTörlés
  2. Na erre érdemes volt várni! És nem igazság, hogy már megint... lehet, hogy játszanom kellene nekem is? :))

    VálaszTörlés
  3. Jó lett a háromszöged. Legközelebb tehetnél bele szívószálat, attól szépen kidomborodik :) (ezt elfelejtettem mondani:()

    VálaszTörlés
  4. Szép a nyereményed.Gratulálok.

    VálaszTörlés
  5. Gratu, viseld egészséggel!
    A háromszögeket én is imádom!:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...