Oldalak

2011. március 20., vasárnap

A hétvége

már megint hamar eltelt. Pénteken mégis részt vettem az esti - éjszakai gyors scrappelésen.
Kritériumok: saját fotó, bleending, tárgyfotó, textúra, maszk, idézetet, cím és virág
A fotót már amúgy is fel szerettem volna használni, mert nagy kedvencem,
14-én készült a kis túránkon.
Beszteri WA-ját szintén fel szerettem volna használni, az már csak bónusz volt, hogy az idézet pont benne volt a feladatban. :)
Ezt sz oldalt még egy kicsit simogatni fogom, mert az SB kihívásra is benevezek vele.

Nézzétek meg a többi gyors alkotást is a CEWE galériában!

ViVa SpringLove
maszk - Timo Designs summer romance
könyv - Digital_Crea - StarLightDesigns_MorningStory_partie1
WA - SB - 2011marc_a_no_beszteri
textúra - Scratch The Surface Texture Set

Szombaton az idő nem kedvezett eredeti tervemnek az ablakpucolásnak, így
befejeztem öcsém barátnőjének szánt ajándékomat.

Reni születésnapjára

Ma Sándor napot tartottunk a szüleimnél
az előző bejegyzésben láthatod mit sütöttem. :)

3 megjegyzés:

  1. Totál szuper ez az oldal.Nagyon tetszik.A két háttal lévő kismadár oltári:)

    VálaszTörlés
  2. Az oldalad is nagyon tetszik, kellemes színek, szuper, kedves fotó, és a díszítés is klassz! Jó munkát a kihívásra!
    A gyöngyfűzésed meg egyszerűen művészi! Ez valami gyönyörűséges, színe, formája, húú! gratulálok!!

    VálaszTörlés
  3. Szuper lett az oldalad, hihetetlen, hogy mindössze ennyi idő alatt készítetted el!
    A nyaklánc meg füli pedig egyszerűen lenyűgöző! Nagyon tetszik! (ennyire jó fej a lány, hogy ilyen fantasztikus ajándékot kap?)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...