Oldalak

2011. március 14., hétfő

Videó scrap

Na ilyet sem csináltam (csináltunk még).
Skype kapcsolattal élőben scrappeltünk Krisssz vezényletével.
Csudajó móka volt....
Ezt az oldalt hoztam össze egy kicsivel több,
mint egy óra leforgása alatt.
Mindenki mondott egy-egy elemet, aminek szerepelnie kell az oldalon.
(3 papír, varrás, maszk, masni, 2 különböző fotó, szöveg vagy WA,
virág, pillangó, fotókeret)


Íme az én oldalam:

OsDesign - OutsidePicnic
OsDesign - SpringFairies_week4
Morjike - AgnesBiro_LDD_ApprenticeWeek3

4 megjegyzés:

  1. Bár akadtak technikai bakik, összességében nagyon jó kis este volt ez így!
    Az oldalad pedig igazán tavaszolós, vidám alkotás lett!
    Már várom a következőt!

    VálaszTörlés
  2. Andi, de jó, hogy írtatok!! Addig itt ültem én is a gép előtt és Rátok gondolva végig vigyorogtam:-)) Tudtam, hogy jól fog sikerülni, de nem gondoltam, hogy egy ilyen szituációban, ilyen rövid idő alatt ennyire csodás oldalt tudtok készíteni. Meghoztad a tavaszt!!!
    Izgulok és várom, hogy én is kipróbáljam!!! Köszönöm, hogy írtál, jó éjt!:-)))

    VálaszTörlés
  3. Ez szuper oldal lett!!! Puszi a fiúknak.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...