Oldalak

2011. április 5., kedd

Cewe 98

Az oldalaimban és a képeken igyekszem testvériesen megjeleníteni a gyerkőcöket. Ők is számon tartják ám, hogy ki szerepelt már a napi képen vagy épp kivel készült már valami oldal. Eddig tudatos volt a dolog, de most úgy esett, hogy az élet hozta ezt a lehetőséget.
Az oviban évente egy személyes megbeszélés keretén belül is értékelik a gyerkőcöket. Múlt héten voltam bent. Persze nem ért meglepetés, tudtam mire számíthatok. Így esett, hogy szeptembertől egy új sportba is belevágunk, mert kell Olivérnek a feles energiák levezetése, de erről majd akkor, ha aktuális lesz.
A megdöbbenés akkor ért, mikor közölte az óvónő, hogy Olivér egyáltalán nem rajzol és semmilyen kreatív dologba nem vesz részt. Naphosszat "csak" építőkockázik és legózik a csoportban.
Érdekes, otthon meg az az első, hogy papírt vesz maga elé és rajzol, szereti a labirintusos feladványokat.
Jövőre nagycsoportos lesz, igyekszem már felkészíteni erre. Ő lesz a nagy, neki kell segíteni a kicsiknek (vegyes csoportba jár) mi is megyünk majd iskolakóstolgatóba. Szerintem nem lesz gond, sok minden történhet még egy év alatt.

Krisssz - cewe glassfusing

Ezen a héten Krisssz saját készletével dolgozhatunk, amit egy ékszerfotózásból kreált nekünk.
Köszönet érte!!!!

3 megjegyzés:

  1. Méghozzá milyen jókat rajzol Olivér!
    (megnyugodtam, hogy nem csak az én Fiaim tartják számon, hogy anyjuk melyikőjüket hányszor scrap-el vagy fotóz!)

    VálaszTörlés
  2. Bár az én "kicsi" fiaim is így lennének ezzel! Sokkal több klassz fotóm lenne, ahol ráadásul nem is ők a főszereplők, hanem pl. Blanka:-) No, de majd, ha unokám lesz:-) Hogy mikor...:-(
    A világ legcsodálatosabb, legkreatívabb játéka a lego. Összegyűjteném Oli rajzait és rendszeresen bevinném az óvónéninek, persze úgy, hogy meg ne sértsem:-))) Rajzolj Oli, rajzolj!!!

    VálaszTörlés
  3. Egyre több helyről hallom, hogy az ovi egészen más véleményt alkot a gyerekről, mint amilyet a szülő ismer. Érdekes.
    Mindenesetre Oli tényleg rajzol, ezt én is állítom. Tetszik, ahogy a rajzot beillesztetted a képbe.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...