Oldalak

2011. április 30., szombat

Három az egyben

És nem kávé. :)
1. ma este video scrappeltem a cewe-s lányokkal
kötelező elemek ezúttal:
wordart, hullám, fekete-fehér fotó, kör- ez nálam a gomb, barna-drapp, virág
Csudajó móka volt, köszönöm!

Az utolsó elemnek örültem a legjobban, mert így nevezhetek az oldalammal
3. Emlékeztek még Kata tavaszi betűcsokrára
Mivel én is összeállítottam akkor az én csokromat, ajándékként megkaptam Kata csodás készletét.
Itt is köszönöm!!!!

WA - Katalin Thurzo (Rainbow) - rainbow anyak napja wa
keret - OsDesign Blooming freebie
Katalin Thurzo (Rainbow) - rd daffodils

Kata készlete pedig:





2 megjegyzés:

  1. Nagyon kellemes oldalt csináltál! Köszönöm, hogy megint játszol velem. :)

    VálaszTörlés
  2. De szép, nagyon szívesen és köszönöm én is! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...