Oldalak

2011. augusztus 13., szombat

225.

vitorlavirág teljes pompában

4 megjegyzés:

  1. De jó!Még nem is hallottam róla.

    VálaszTörlés
  2. Szakmai kérdés! Andi, a vitorlavirágot mindig a kertben tartod?! Az enyém a télikertben van, nem mertem kitenni:-) A fotód gyönyörű!!

    VálaszTörlés
  3. Csodaszép!!! Az enyém kisebb (fajta) és nem hajlandó kivirítani:-(

    VálaszTörlés
  4. Margó, májusban szoktam kitenni és általában júliusban virágzik. Most valahogy csúszott a dolog. Sajna amikor idén kitettem egy-két csiga megtalálta. :( Lyukasak voltak a levelei, de már regenerálódott. A télen át bent van a házban.

    Orsi, szerintem az a titka, ha lehet ilyet mondani, hogy mindig legyen egy kicsit nedves a földje, nem szabad, hogy kiszáradjon. Ezt a virágot nekem találták ki. Én állandóan öntözöm őket, és ezt nem sok virág bírja.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...