Oldalak

2011. augusztus 15., hétfő

Miből lesz a cserebogár?

Zsófy által indított staféta játék hozzám is elért. Nagyon jólesett, hogy Perl-eni rám gondolt és felkért, elevenítsem fel hogyan is kezdődött gyöngyfűzős létem. Nekem nem kell olyan nagyon régre visszakanyarodnom, igazából még cserebogárnak sem érzem magam, rengeteget kell még tanulnom.
Nem kis szerepe van barátnőmnek, Ildinek abban, hogy elkaptam a gyöngyitiszt. Az első igazi, japán gyöngyös fűzés is nála esett meg tavaly decemberben. Mivel a peyote fűzés érdekelt a legjobban, máig is az a kedvencem, bár már vannak kalandozásaim más irányban is, ennek az alapjaival ismerkedtem meg Ildinél. Előtte egyszerű memória drótos karkötőket készítettem.

Máig kedvenc karkötőm:
Két hete nagymamámnál előkerült nyakláncom, harminc egynehány éves lehet:
És azok a bizonyos első gyűrűk:

Nagyon sok blogot követek, olvasok. A FB Magyar gyöngyös lányok csoportjában is benne vagyok (Ildi révén). Ismereteimet innen szedem, illetve ha meglátok valahol egy-egy nekem tetsző mintát nem félek kérdezni. Nagyon kedvesek és segítőkészek a gyöngyös lányok én ezt tapasztalom.

És akikre én kíváncsi lennék (kiválogatva persze, aki még nem kapta meg) 
ezzel tovább adnám nekik a stafétát:




3 megjegyzés:

  1. Gyönyörű az a fekete+átlátszó gyöngyös karkötő!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyosak a gyűrűid,és a karkötőd kimondottan profi munka!

    VálaszTörlés
  3. A peyote technika nekem is a kedvencem:)
    Memória drótos karkötőt, szerintem nem is olyan egyszerű készíteni, mint gondolná az ember. Persze nem a technika a nehéz, hanem a végeredmény.
    Próbáltam már, de egyik sem tetszet...
    A tied viszont szuper!!!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...