Oldalak

2010. szeptember 2., csütörtök

Holnaptól szülinapozunk

Balázs holnap lesz 7 éves. Szülinapi zsúrt tartunk délután a kis barátoknak. Összevontan ünnepelünk ilyenkor. Két szülinap, két torta, egy party. Kis vendégeinket mindig meglepjük valami aprósággal. A Praktika magazinban láttam ezt a "barátság érmet". Ott fából festve, mi zsugorkából készítettünk. Első próbálkozás. Fiúk élvezték, szerintem is pofás lett.





Azért én sem hagytam ki a lehetőséget.
Kiscsit felemás, de az enyém. :)

Köszi, hogy benéztél!

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jóók ez ezek az ajik! Boldog szülinapot a fiúknak!
    Nálunk is közösen vannak a szülinapok, külön torta, külön játék, közös öröm :)

    VálaszTörlés
  2. Hűűű, ezek nagyon szupik lettek! Mindenképpen meg kell mutatnod, hogyan is működik ez a zsugor dolog, már régóta szemezek vele, csak még nem volt bátorságom nekiugrani :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ötletes, a zsugor dolog bemutatására én is vevő lennék, igazából nem ismerem, hogy mi ez.
    A fülbevaló pedig csúcsszuper.
    Boldog szülinapot így utólag is:-)

    VálaszTörlés
  4. Mekkora ötlet!!!! Zsugorka meg annyira móka :))))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...